Nick Lachey - I do it for you

(svensk översättning)

Ditt vackra ansikte är inte nog
Bakom dina ögon
Ser jag att du ljuger
Du tror att kärleken bara är en bluff
Ditt leende lyser
Men du forstätter neka mig
Jag vill att du ska se
Jag behöver något mer
Något mer än du tog mig för


Jag vill att du brinner
Jag vill att du stjäler
Jag vill att du blöder
Och känner hur det känns


Jag vill att du ber
Jag vill att du krälar
Ge mig mer än du tar
Och ler genom det hela
Och vet att det du gör för mig,
det gör jag för dig


Jag gör det för dig


Jag ser att ditt hjärta är krossat
Att dina tårar är äkta
Inga ord är osagda
Säg vad du känner
Det sättet du leker på
Är ett brott
Du måste ge mig det som är mitt


Jag vill att du brinner
Jag vill att du stjäler
Jag vill att du blöder
Och känner hur det känns


Jag vill att du ber
Jag vill att du krälar
Ge mig mer än du tar
Och ler genom det hela
Och vet att det du gör för mig,
det gör jag för dig


Ditt vackra ansikte är inte nog
Bakom dina ögon
Ser jag att du ljuger


Jag vill att du brinner
Jag vill att du stjäler
Jag vill att du blöder
Och känner hur det känns


Jag vill att du ber
Jag vill att du krälar
Ge mig mer än du tar
Och ler genom det hela
Och vet att det du gör för mig,
det gör jag för dig


Vi ska översätta en engelsk låt till Svekska på Engelskan och jag valde denna. Älskar denna låten, den är underbar..

Kommentarer
Postat av: sofia

vad fint översatt! :)

2008-09-27 @ 15:38:50
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0