Lonestar - Amazed

(svensk översättning)


Varje gång våra blickar möts
Den känlan inom mig
Är nästan mer än jag klarar av
Älskling, när du rör mig
Känner jag hur mycket jag älskar dig
Och det bara suger mig iväg
Jag har aldrig varit såhär nära någon eller något
Jag hör dina tankar
Jag ser dina drömmar


Jag vet inte hur du gör det du gör
Jag är så kär i dig
Det blir bara bättre
Jag vill leva resten av mitt liv
Med dig vid min sida
Föralltid och alltid
Varje liten sak du gör
Jag beundrar dig så


Doften av din hud
Smaken av din kyss
På de sättet du viskar i mörkret
Ditt hår överallt runt omkring mig
Älskling, du omringa mig
Du rör varje plats i mitt hjärta
Och det känns som första gången, varje gång
Jag vill spendera hela natten i dina armar


Jag vet inte hur du gör det du gör
Jag är så kär i dig
Det blir bara bättre
Jag vill leva resten av mitt liv
Med dig vid min sida'
Föralltid och alltid
Varje liten sak du gör
Jag beundrar dig så


(solo)


Varje liten sak du gör
Jag älskar dig så
Det blir bara bättre
Jag vill leva resten att mitt liv
Med dig vid min sida
Föralltid och alltid
Varje liten sak du gör
Älskling, jag beundrar dig så


Även denna låten är en utav mina favoriter, den är verkligen vacker. Och varje gång jag hör den så tänker jag på Mikael, för Älskling, jag älskar dig så! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

jag älskar också den här låten! den är underbart fin!

2008-09-27 @ 15:39:24
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Emma

baah , den e så fin. Vår singstar låt;)

2008-09-27 @ 23:14:53
URL: http://weerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0