7 September 2008

Goddag! Vet att jag varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men har verkligen inte haft tid och det har verkligen inte hänt något kul värt att berätta, men nu så har det de..
För snart en timme sedan så cyklade Emma, min underbara bästis, hem till Gylle. Hon sov här hos mig inatt och vi kollade på skräckfilm, den var verkligen hemsk..
:/ Boogyman, tänker aldig i hela mitt liv se den igen :O Usch..! 
Och stackars mig, jag fick ligga och kolla på nästan hela filmen själv, eftersom Emma somnade mitt i alltihop...
jävla skit unge..! :P Haha.. 

Igår jobbade vi, det gick väl sådär. Jag presterade inte mitt bästa, vet egentligen igen varför, tror att det berodde på att jag inte var helt okej, hade ont i huvudet och var allmänt nere :/
Men en liten stund efter vi gått ifrån jobb lite efter 10 så släppte min huvudvärk och jag mådde helt okej :)
Emma som var hungrig efter att ha jobbat i 6 timmar, så cyklade vi ner till Sibylla, elr meriten, eller vad den nu heter, där hon köpte ett Snitzar meal, och jag köpte en glass.. som verkligen var supergod!

Om snart en timme så sitter jag ute i Skegrie, hos hjärtat mitt.
Äntligen, har saknat honom så! Även om vi träffas var, varannan dag i skolan, så är det inte samma sak som att umgås hemma hos en utav oss, man får inte samma känsla och närhet.!
Ska även övernatta hos älsklingen tills imorgon, då det är skola igen. Jippi!

Jag trivs verkligen i skolan och i min nya klass, de är verkligen underbara.
Vissa mer än andra, men jag skulle aldig för allt i världen byta ut någon av dem! :)
De är ju mina nya vänner..!

Nej, nu får jag ta och klä på mig, duschade för ett tag sen men sitter fortfarande i handduk :) mys på det!

Bloggar kanske ett inlägg ikväll från hjärtats dator, om jag har tid och lust! xD
Annars så får ni ha en fortsatt trevlig Söndagseftermiddag, för det ska jag ha iallafall! :) 


 
-    du vet att du är hela min värld! Skulle ge allt för dig..!

PUSS. Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: sofia

varför sa du inget om att du hade skrivit ett nytt? :) nu känner jag mig dum som bara bad dig kommentera massa. haha.

har dock bara fått kommentaren på det senaste inlägget..skumt! men det gör inget.. jag tror att jag klarar mig :)

hoppas du och mikael får det supermysigt ikväll. vi hörs imorn gumman! <3 pussar

2008-09-07 @ 15:58:38
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: sofia

förresten jag loggade in på bloggen nu och det är bara den ena kommentaren som har kommit fram. du måste ha gjort fel med dem andra.. :(

2008-09-07 @ 16:08:56
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0