5 September 2008

Tjenixen! Idag är det Fredag, härliga efterlängtade Fredag. Veckan har gått fort men jag har ändå hela tiden längtat till helgen, vet inte riktigt varför.. kanske bara för att det är skönt med helg och ledighet.

Imorgon ska jag äntligen klippa mig också, det behövs verkligen.. För jag har tröttnat på denna frisyren och hårfärgen, funderar på att klippa hellugg, men vet inte om jag skulle passa i det dock.. Ska också färga håret, mörkare, kanske med ljusa slingor också ;) Får se imorgon bitti hur jag väljer att göra.

Imorgon efter jobb följer världens bästa Emma med mig hem, för att övernatta och kolla skräckfilm, mycket trevligt.. Som alltid annars tillsammans med henne :)

Snart ska jag gå och natta min syster och efter det ska jag och mormor kolla på film, tror att det blir: West side story..

Skriver kanske ett inlägg innan jag går och lägger mig ikväll/inatt annars så får ni ha det så bra tills imorgon kväll då jag bloggar igen..

PUSS. Hannah Helldén


Kommentarer
Postat av: sofia

vad otippat hehe när ska du göra det då? :) kram

2008-09-06 @ 14:22:40
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0