4 September 2008

Hej! Idag har det varit en låång dag, men ändå en mycket trevlig dag..!

Dagens roligaste var nog engelskan, för vår engelskfröken är så snäll och gullig och grym på engelska :)
Dagens tråkigste var nog Naturkunskapen, eftersom vi inte gjorde något vettigt där, förutom lyssna på betygskriterierna, som bara är såå himla trista, men men.. tyvärr så måste det också göras.

För övrigt så var lunchen i skolan riktigt god idag, verkligen mums.. Idag var det också första dagen vi måste använda våra koder för att få tillgång till tallrik i matsalen, det var läskigt men det gick ändå någorlunda bra :) Kände sig dock lite stressad av de äldre och mer erfarna eleverna bakom oss..!
 
Och för er som missat det, så kom jag förresten med i mångfaldsgruppen, så de gillade antagligen det jag hade att säga till dem.. Verkligen ett trevligt gäng, allihopa! Så mellan 14.00 - 17.00 så umgicks jag enbart med de andra medlemmarna i gruppen då vi gjorde övningar, diskuterade olika saker, åt fika, och lärde känna varandra, och jag känner idag, redan efter första "träffen" att det är en grupp jag kommer trivas bra ihop med.

Alla är så olika varandra, men alla vill precis samma sak.
-  " Att förändra vårt samhälle till något bättre, med mindre fördommar och negativa åsikter om andra..! "


kanske skriver ett inlägg till sen innan jag går och lägger mig.. får se om jag har tid och lust!

PUSS. Hannah Helldén.


Kommentarer
Postat av: sofia

jag är hemma nu! wihii! :D ja vi kanske ses imorn?

2008-09-05 @ 00:54:46
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0