30 September 2008



Godkväll!
Sitter här och snorar och är förkyld. Ska snart lägga mig i sängen för att läsa lite ut min bok, har inte gjort det på länge, så känner att det är dags för det nu ikväll igen. Dagen har varit helt okej, vaknade upp i Mikaels säng ute i Skegrie 7.40 och tog bussen 9.00 till Malmö tillsammans med större delen av mångfaldsgruppen.

Egentligen så hade vår skola studiedag idag, men vi i MFG spenderade dagen inne i storstaden tillsammans med Gustavo och Elizabeth och gjorde olika övningar och liknande, verkligen bra idéer inför mångfaldsdagarana vi ska hålla för alla 2orna på skolan v.46.

När vi åter var tillbaks i Trelleborg och jag skulle köra hem så startade inte min förbannade jävla moppe som jag ställt på övre på morgonen innan vi tog bussen (som jag nästan missade) till Malmö. Så eftersom jag inte fick igång maskinskrället så ledde jag den hem till pappa där mormor hämtade mig och körde mig hem. När jag kom hem runt kvart i 5 så gjorde inte jag så mycket. Gick upp hit, till mitt rum och startade datorn och sen har jag i princip suttit här sen dess. Har iofs varit nere och ätit också, och så har jag fått min efterlängtade "support 81" tröja, som jag fick av Björn, man tackar man tackar! Har också umgåtts lite med mamma och Björn, och ätit morötter med cheese dippa, det var verkligen mums!



Om 22 dagar åker vi till Egypten för att vara där i 2 veckor, vilket betyder att jag inte kommer träffa Mikael på 2 hela veckor,14 dagar, en hel evighetkänns det som och det kommer verkligen vara lätte jobbigt att vara ifrån honom så pass lång tid utan att kunna prata med varandra.

För när vi var i Finland (9dagar) så pratade vi varje dag på msn men det var ändå otroligt jobbigt eftersom vi inte kunde träffas, och nu ska jag vara borta (14dagar) hela 5 dagar längre, och nu kommer vi inte ens kunna prata på msn varje dag.

Vi kommer tillbaka till Sverige på kvällen Onsdagen den 5 November, och dagen därpå är det skola igen.
Och jag måste träffa Mikael innan det är dags för skola, alltså samma kväll som vi kommer hem annars så kommer jag börja gråta när jag träffar/ser honom i skolan och det kommer jag inte klara av för i skolan så träffas man bara någon kort minut eftersom man har lektioner att gå till och liknande, men hemma kan man gråta ut och bara kramas.

Men problemet med det hela är att jag inte vet när vi kommer hem då den 5e, kanske kommer vi till Sturup kl 20.00 men då är man inte hemma förrän kl 21.00 eller om vi kommer till Sturup kl 22.00 så är man ju inte hemma i Trelleborg förrän 23.00, så det beror helt och hållet på när vi kommer hem. Hoppas att det är tidigt!

Så att jag hinner träffa hjätat mitt, för Mikael(du) betyder så himla mycket för mig att jag inte ens kan beskriva det i ord, under detta året som jag varit tillsammans med honom(dig) så har jag verkligen vuxit som människa och jag har lärt känna mig bättre än vad jag gjorde innan.




Du har fått mig att må bra, när jag varit ledsen.
Du har förstått mig, när ingen annan förstått.
Du har lyssnat, även om det bara varit skitsnack.
Du har gett mig den kärkek, som jag en gång saknade.
Du är den som förstår mig bäst, av alla jag känner.
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig, du är min luft, mitt ljus, mitt allt.


Jag tror på mig & jag tror på dig.
Men framför allt, så tror jag på OSS!


PUSS
Hannah Helldén

Kommentarer
Postat av: sofia

vad fin du är i håret gumman! har du klippt riktig pannlugg? :D:D att du vågar! men jättefint!när gjorde du det?

jaaa snart egypten! vill du ha koden till min blogg?

puss<3

2008-10-01 @ 20:44:16
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Svar till Sofia:

Det gjorde jag för typ 1 månad sen ju :) Berättade det för dig ju ;) Haha. Ja, klart att jag vill ha din kod. Vi kan ju ta det i eftermiddag. Kram

2008-10-02 @ 08:47:56
URL: http://hsomihannah.blogg.se/
Postat av: sofia

kan du inte skicka ett mail till mig så kan jag svara på det och skicka koden?puss<3

2008-10-02 @ 19:57:29
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0