3 September 2008

Godkväll!
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg nu innan jag ska sova, eftersom jag lovat Mikael det...!!

Dagen har varit helt okej, lagom lång och sådär... Började med "svenska", då vi pratade om attityder och liknande, vi har fått i uppgift att i små grupper, på 4-5 st spela upp ett rollspel, angående just attityder.
Och jag, Sandra, Kamph, Mikaela, Pära och Johanna är i samma grupp och vårt rollspel ska handla om "bråk" i en matkö, typ.. Ja, det blir säkert jättebra!

Efter vi slutade, då kl 3 så beslutade jag, Linnea och Pära (Nathalie Persson, om någon undrar vem det är..) oss för att stanna kvar på vår torgtid och plugga lite matte, lite blev det pluggat.. men mest snackat, hah! xD

Och sedan jag kom hem från skolan så har jag inte gjort något vettigt alls, mestadels suttit här och chattat med trevligt folk osv...
Bland andra med Mikael, min underbara pojkvän..!

Imorgon vet jag inte alls vad som händer förutom att det är skola mellan 8 och 17.00 ;)
Haha, eget val i och för sig, eftersom det är mångfaldsgruppen som har möte mellan 3 och 5..!


Men helgen är redan fullbokad, och den kommer se ut ungefär såhär:
- Passa mina småsyskon tillsammans med mormor.
- Umgås med mina syskon och min mormor.
- Klippa mig och färga håret.
- Umgås med Emma.
- Jobba.
- Umgås med Emma igen.
- Umgås med mormor och barnen.
- Åka ut till hjärtat mitt.
- Sova över hos honom <3
...Måndag, skola igen xD Då vi ska kustvandra.. SUCK!

Saker jag ska göra innan vi åker till Egypten:
1. Pierca mig i överläppen.
2. Tatuera mig.
3. Börja träna, jag måste!!
4. Jobba, riiktigt mkt så att jag kan ha mycket fickpengar med mig till "sandlandet"
5. Umgås med hjärtat mitt!
6. Besöka folk i Malmö..
7. Gratulera folk som fyller år!
Och massa andra saker.. men det hade blivit för mkt om jag skulle skrivit allt!


PUSS. Hannah Helldén. 

  
..du vet att du betyder allt för mig! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

och träffa mig!



men vadå tatuera dig? allvar?

2008-09-05 @ 00:55:35
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänka sig för att du ska gratulera mig till helgen :)

2008-09-09 @ 21:35:07
URL: http://weerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0