27 September 2008

Godmorgon Kära läsare! (om det nu är någon som läser min blogg)
Jag hade världens skummaste dröm inatt och jag vet inte alls vad den betyder. I drömmen grät jag, det var inte lite utan helt hysteriskt. Och det var bara det drömmer innehöll, en massa massa gråt. Men jag förstår inte varför jag "grät", för jag har väl inget att vara ledsen över, eller? Aja, strunt samma...



Gårdagen var mycket trevlig och det skrattades en heel del. Det var längesen jag hade så extremt kul, tack för en underbar kväll flickor. Och nyttiga var vi också, Haha.
- Åt pizza, drack läsk, åt grönsaker och dippa.. Och grönsaker, det är ju hur nyttigt som helst! :)
Vi sjöng också en massa Singstar vilket var mycket trevligt, eftersom jag själv verkligen Älskar att sjunga. Eftersom vi var sex stycken så delade vi upp oss i två lag, tre i varje:
- Kamph, Jag, Pära
- Linnea, Mikaela, Julia
Vilket jag tyckte var rätt jämna lag, en sak som var kul, var att alla verkligen sjöng, för när jag sjungit Singstar med en grupp andra folk, så är de så mesiga och tysta.. Men inte igår inte, KUL!

Idag började renoveringen av vår källare, det blir nog svinbra när det är klart och jag funderar på att flytta ner dit. In i Björns gamla "arbets"-rum. (inte tattoo då alltså, utan tattoo maskins byggning)
Skulle verkligen vara skönt att flytta ner dit, riktiga väggar, där man kan ha normala höga hyllor och skåp. Istället för de meterhöga jag har nu, i mitt sned- (stavning) tak rum. Men vi får se hur vi gör, för först och främst måste det bli klart där nere. 
 
I eftermiddag ska jag jobba, och tjäna lite pengar vilket verkligen behövs eftersom det snart är dags att packa väskorna och dra mot värmen, Egypten i två veckor. Skönt. Sol, bad och god mat. 



Efter jobb ska Mikael komma och möta mig och sedan ska vi promenera hem till mig. Han ska även övernatta här inatt, mys på det.!

Imorgon vet jag inte riktigt säkert vad som händer. På förmiddagen och eftermiddagen ska jag umgås med Mikael, men sen på kvällen ska jag gå på musikal här i Trelleborg, på Församlingshemmet. Sound of Music, där min vän Mikaela ska medverka, trevligt trevligt. Ska fråga mummu om hon vill följa med mig, annars går jag dit med Pära. Föreställningen börjar kl 18.00 men insläppet är 17.40. Så ska försöka vara där lite innan..

- inte ett ord ...

PUSS. Hannah Helldén

Kommentarer
Postat av: sofia

vad kul med singstar!

hur ska ni göra om källaren nu då? vad ska ni göra där nere?

ja nu är det inte långt kvar till egypten! wihii! som jag längtar!:D:D:D

2008-09-27 @ 12:56:00
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Hannah

Svar till Sofia: Vi ska slipa väggar och golv, så att det blir jämnare och typ måla om och lägga ngt golv. Så att det ser bättre ut, typ. Det kommer bli super :) Jag vet! Jag med.. :)

2008-09-27 @ 13:09:33
URL: http://hsomihannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0