26 September 2008

Hejsan Svejsan!
Har inte skrivit blogg på vääldigt länge och jag skäms som bara den...
Men det har varit så mycket i skolan och runt omkring, så har helt enkelt inte hunnit!
Idag har det varit en helt okej dag, skola mellan 8-12.. Efter det har jag umgåtts med min underbara familj.

Och nu om ungefär 20 minuter hämtar pappa mig för att köra mig ut till Nathalie Kamph där jag ska umgås med henne, Mikaela, Julia, Pära och Linnea. Vilket antagligen kommer bli en mycket mycket bra kväll.!

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll. För det ska iallafall jag ha!


"det finns inga ord som beskriver vad du betyder för mig"



PUSS. Hannah Helldén.


Kommentarer
Postat av: sofia

kul att du är tillbaka i alla fall:)

2008-09-26 @ 20:09:13
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0