18 September 2008

Goddag goddag. Idag var det en rätt lugn dag i skolan, inte alls för stressigt eller så. Naturkunskapen gick verkligen mycket bättre idag än vad den gjorde förra veckan. De flesta jobbade på och gjorde det de skulle, skönt :)

Vi slutade redan kl 14 idag, vilket var jättebra eftersom jag skulle vara på Valens - läkargrupp lite efter 14, för att ta en spruta som skyddar mot något, nu när vi ska till Egypten om en månad.
Det ska verkligen bli skönt att åka iväg två veckor och bara ta det lungt och umgås med familjen.. Jag kommer antagligen bli jättebrun, eller jag hoppas det iallafall, blev ju det förra gången.!

Men samtidigt som det ska bli skönt att komma bort så kommer jag såklart sakna alla här hemma, speciellt Mikael.. Kommer sakna honom så! Men vi har varit ifrån varrandra 9 dagar som mest innan så 14 ska nog gå bra, det måste det göra iallafall..

Ikväll ska mamma och jag gå på bio och se Mamma Mia, det sägs att den ska vara jättebra. Så vi får väl se :) Ska iallafall bli jättetrevligt att göra något bara mamma och jag..

På Lördag ska jag och Linnea vara barnvakter till Emil och Eddie igen, men det ska nog gå bra, gjorde ju det förra gången :) Men denna gången ska vi sova där, så vi slipper att åka därifrån mitt i natten som sist vi var där!

Nu ska jag plugga lite engelska, så jag slipper göra det sen.
...du är kärleken <3

PUSS. Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: sofia

sån liten smyg pluggis du har blivit gumman!<3

2008-09-18 @ 16:33:53
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: sofia

vad var det för spruta? för hepatit a eller?:)

2008-09-18 @ 16:35:15
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: sofia

jag har en ny blogg nu!:D du ska få veta allt. men inte här alla kan se ;)

2008-09-24 @ 21:41:04
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0