16 September 2008

Godkväll! Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera nu den senaste veckan, men har verkligen inte haft tid för att blogga. Helgen har varit bra, Fredag: Hemma och umgicks med familjen. Lördag: 18års fest. Söndag: Lund, musikal.. Och igår umgicks jag med Mikael och han sov även här, mys på det :)

På Torsdag ska mamma och jag på Bio, och se Mamma Mia..! Trevligt trevligt, inte så ofta som det bara är jag och mamma som gör något nu när vi har Maija och Julius också :D


Nej,
nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Kommer mer sen en dag, när jag vet vad.. Haha! :/




PUSS. Hannah Helldén

m.bruun <3<3

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh vad kul gumman! jag vill också se den filmen! den är säkert helt sjukt bra!:) så mysigt ni ska se den bara ni två. <3

2008-09-17 @ 08:11:01
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Emma

assåå duu! det va min fest ! fast jag blev kidnappad, men anyway :)

2008-09-17 @ 08:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0