12 September 2008

Godkväll godkväll!
Sitter här och överväger om jag ska gå och lägga mig eller vänta en stund. Men jag tror att det lutar åt att faktiskt gå och sova nu, kanske jag letar upp en bra bok och läser lite ur den innan jag släcker lampan förikväll. Imorgon så ska jag ner till stan och stadsparken tillsammans med min mamma och mina syskon för att det var någonting för barnen där, minns inte riktigt vad det var xD Efter det ska jag dra mig till jobb och tjäna lite pengar.. Du Emma, jag ska också berätta en sak för dig.. så vänta bara, du kommer vara såååå nyfiken.. Men jag berättar när vi slutar imorgon, hah!

Nu ska jag inte skriva mer för idag, kanske inte mer för hela helgen, vi får se hur det blir.

PUSS. Hannah Helldén

-    du är det ända som existerar för mig! 
...let it be

Kommentarer
Postat av: sofia

vad mysigt att sova så tidigt! det lyckades inte jag med ikväll:( godnatt vi pratar imorn! puss<3

2008-09-12 @ 23:32:06
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Emma

Men så kan du inte säga :O nu blev jag jättenyfiken !!!

2008-09-13 @ 10:05:50
URL: http://weerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0