Älskar mig själv och livet jag lever.. Är det egoistiskt.?

Jag har kommit fram till en sak och det är att jag verkligen älskar mig själv och det liv jag lever.
Nu menar jag inte att allt är perfekt, men det är ungefär just precis som jag vill att det ska vara.

5 +
- Jag älskar mitt utseende (kunde förbättrats lite)
- Älskar min familj och mina underbara vänner
- Har stabilt förhållande (med bästa killen i universum)
- Skolan funkar bra
- Mitt rum börjar sakta men säkert se ut som jag vill, som det gör på bilden jag har i mitt huvud.

Jag är verkligen nöjd med de valen jag väljer och de vägar jag väljer att gå, mitt humör är på topp nu och jag mår extremt bra, känner mig verklige super glad. Helt utan anledning!


Bild som jag fotade med min (dåliga) kamera under en båtresa
 med min morbrors båt i somras.


Visst finns det några minus i mitt liv, men inte allt lika många som det finns plus...

Ooh, vad jag är glad.

Puss på er, underbara läsare.
Även fast ni är få, så är ni de underbaraste och bästa!


 / Hannah Helldén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0