8 Oktober 2008

Hej!
Idag har jag varit hemma från skolan, vaknade runt 7 imorse( i älsklings famn) och mådde jätteilla och hade en hemsk huvudvärk så jag beslutade mig för att stanna hemma från skolan idag.
Ringde mamma på jobbet 8.30 och bad henne att sjukanmäla mig, så det sa hon att hon skulle göra.
När jag pratat med mamma gick jag och lade mig igen och sov ett par timmar, när jag vaknade igen stod klockan på 12.10, illamåendet var borta men huvudvärken var fortfarande kvar, verkligen typiskt tyckte jag.

När jag äntligen vaknat ordentligt så bredde jag mig ett par mackor och pratade lite med Jannicke samtidigt som jag åt min frukost/lunch. Och när jag gjort det så började huvudvärken, sakta med säkert försvinna.
Och nu mår jag nästan helt bra, förutom lite ont i nacken, som jag alltid envisas med att få när jag är sjuk :S

Tror att jag snart ska ringa min mamma och kolla hur det är med dem, älskar verkligen henne!

Om 14 dagar har jag precis kommit fram till hotellet vid den här tiden, och har på mig shorts och linne medans ni går i långbyxor och tjocka jackor, haha på det. Och där kommer jag att vara i 14 underbara dagar tillsammans med min mamma, Björn, mummu, Maija, Julius och vår kusin Sofia, såååå skönt det ska bli! Sol och bad dagarna i ända!

Du betyder något så extremt mycket för mig!



PUSS
Hannah Helldén


Kommentarer
Postat av: Sofia

usch för att vara sjuk! du måste bli bra tills vi åker i alla fall! :D det är snart! wihiii!

2008-10-08 @ 19:28:26
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0