20 Oktober 2008

Godkväll!
Dagen har varit helt okej, började skoldagen med ULS och duskution angående kärnfamiljerna i framtiden, finns de då kvar. Många trodde som jag, att de alltid kommer att finnas kvar, aldrig dö ut. Men det fanns vissa som trodde att de i framtiden inte skulle finnas några såkallat kärnfamiljer. Sedan gick jag, Kamph och Linnea och fotograferade oss, deras foto blev jättebra medans mitt eget blev ett big NO! Får de ju hemskickade, men får nog tyvärr skicka tillbaka de sen igen.

Resten av dagen var väl sisådär okej, den flöt på rätt så bra..

Eftermiddagen har vi ägnat åt att packa, packa och åter packa. För i övermorgon, alltså på onsdag sitter vi i värmen i Egypten vid den här tiden och har badat, packat upp och ätit gott. Ett stort MYS på det alltså, det ska bli så himlans skönt att bara ta det lungt, inte bry sig om att gå upp tidigt, inga läxor, verkligen underbart ska det bli.

Kommer sakna folk här hemma något så extremt mycket, mest Mikael skulle jag nog tro. Men som mormor säger, det är bra att vara ifrån varandra ibland, för då får man känna av att man verkligen saknar varandra och så kommer det bli jättekul när man träffas sen igen, när man kommer hem.
Det längsta vi varit ifrån varandra har varit 9 dagar som mest då, och nu ska jag vara borta i 14 dagar, men det ska nog gå bra, det måste det göra. Kommer spillas tårar, men men..

Nu ska jag göra något annat.

PUSS
Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ni kommer nog att överleva! finns ju sms! :D

2008-10-20 @ 23:22:19
Postat av: Emma

Sen kommer du ha massor o ta igen när du kommer tillbaka.. trust me

2008-10-21 @ 16:02:12
URL: http://weerre.blogg.se/
Postat av: Linnea

Saknar dig jättemycket :) <33

2008-10-29 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0