17 Oktober 2008

Godkväll!
Jag vet om att jag varit usel på att uppdatera denna veckan, men det har helt enkelt inte hänt så mycket som varit intressant nog att hamna på min för övrig tråkiga blogg. Ja, det är just vad jag tycker.. att min blogg är tråkig, designen är heltrist, men jag vill inte ändra den för jag vet inte hur jag vill ha det. Så det får vara som det är tills vi kommer hem från Egypten iallafall. Idag är det 5 dagar kvar tills vi åker till solen och värmen, och jag har inte ens börjat packa eller tagit fram saker jag ska ha med mig till Egypten, har bara så smått börjat skiva en liten packlista.

Egentligen borde jag plugga nu, men jag orkar inte.. Har ingen ork för det, men får väl plocka fram matteboken snart ändå..


Om 4 minuter börjar Idol, som jag tänkt kika på.. Men antagligen blir det inte så eftersom jag har annat (viktigare) saker att göra.

Veckan har varit helt okej, skolan har gått bra och vi har haft lagom mycket att göra. Jag har också fått tillbaka min moppe denna veckan, vilket kostade ... gratis :) eftersom de inte hittade något fel att laga på den :/

Helgen är också redan planerad, dagen spenderades tillsammans med min familj, morgondagen ska spenderas med min andra "familj" (mikaels familj) då Mikael fyller 18 år imorgon (gamling), kalas, tårta och så. Mys på det!
Söndagen vet jag inte än vem jag ska spenderade den med eller vad som händer, antigen blir det Skegrie eller Lund, men det återstår att se.

Nu ska jag inte skriva mer, utan plcoka fram min matte bok och studa lite.. Älska matte.....Not!

Hah.

PUSS.
Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tycker att du ska uppdatera när du själv vill! känn ingen press att skriva varje dag :)

så du har moppen nu då? funkar den?

joho jag vet att du gillar matte! haha! :):)

2008-10-18 @ 09:16:05
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Umma ! ;)

ÅK INTE DIN FISK !

2008-10-20 @ 10:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0