13 Oktober 2008

Hej alla glada!
Idag är det Måndag, första dagen på en ny vecka.
En vecka som snart kommer att vara över igen lika snabbt som den började.

Dagen har väl varit sådär (morgonen var bäst, då jag vaknade med älsklingen bredvid mig)
kännt mig ovanligt trött och slutkörd idag, vet inte alls vad det är.
Helgen har ju varit relativt lung, så borde vara utvilad.
Men är tyvärr så är fallet inte alls så!

Första lektionen idag var ULS med Martin, där vi hade prov, det gick väl sådär,
svarade på det mesta men vet inte om det är rätt. När man var klar med provet fick man gå,  
så tjugo i 9 var jag ute ur klassrummet igen och då fick jag reda på att vi inte hade någon musik idag,
för vår lärare skulle iväg,
så hade håltimme ända från 8.40 till 12.40.... DRYGT!

Så när de andra i klassen som tillhörde en annan grupp (drama) hade gått till sin lektion så gick jag och Mikaela ner i media där jag skrev mitt "4 x hälsa" till Pia som skulle varit inlämnat för 2 eller 3 veckor sedan :)
Så nu var iallafall det gjort..

Sen var det lunch, matte och efter det var det idrott..

Dagens uppgifter på idrotten var att göra samarbetsövningar,
samarbetsövningar tillsammans med BP08A.
Vilket inte gick så bra eftersom vissa inte kunde sammarbeta (F.W) ,
men jag och Kamph gjorde det bästa utav situationen och fortsatta ensamma,
vilket också gick superbra! Tack Kamph! :)

Nu ska jag sträcka mig efter min bok och läsa lite.
Kommer kanske ett inlägg till senare ikväll, vem vet!

PUSS
Hannah Helldén

Kommentarer
Postat av: sofia

vadär det för bok du läser? snaart egypten! :D

2008-10-14 @ 16:21:31
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad gullig du är! =)

Jag ska fortsätta blogga då! <3

2008-10-16 @ 13:54:57
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0