11 Oktober 2008 - innan städningen!

Godmorgon eller godmiddag är det nog. Klockan närmar ju sig lunch, så det andra alternativet passar bäst in då.

Vaknade vid 8 idag, men gick inte upp ur sängen för det, utan tog och läste lite i min bok, efter vad jag tyckte var en liten stund så började magen att kurra och jag bestämde mig för att lägga ifrån mig boken och gå ner och äta något. Men till min förvåning så hade jag läst ungefär i 2 timmar och ungefär 150 sidor, tro det eller ej, 150 SIDOR!
Boken jag läser heter "Vatten melonen" och är verkligen jättebra (tack emma, för det underbara boktipset)

När jag skrivit klart här ska jag plocka undan och dammsuga på mitt rum, vilket verkligen behövs! Ska jag ha nattligt besökt inatt också (Pära, Nathalie Persson) och då måste det ju se ordentligt ut!

Nej, nu skag inte skriva mer för stunden utan kommer tillbaka när jag städat färdigt. Ses sen igen!

PUSS
Hannah Helldén


Kommentarer
Postat av: Sofia

du har bloggat mycket nu:)

2008-10-12 @ 14:30:09
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0