10 Oktober 2008 - 12 dagar kvar!

Godkväll.
Om 12 dagar är jag i Egypten, välkommen värmen och solen. Ska verkligen bli underbart med sol och bad och shopping dagarna i ända. Kommer bli underbart och jag kommer att bli så vackert brun, som jag verkligen längtar efter att bli. Mums!

Dagen har varit helt okej, bara 3 lektioner idag, 8-12, skönt. Efter skolan följde jag med Linnea till frissan och gav lite råd till hur hon skulle klippa sig, blev verkligen snyggt till slut. Riktigt vacker blev hon, eller vackrare heter det ju!

När hon var klar där hämtade jag min syster och sedan stack vi hem, medans hon kollade på tv så pluggade jag lite matte, älskar verkligen matten just nu, just nu förstår jag den iallafall.. När mamma och Julle-Bulle sen kom hem så stack vi till stan för att handla lite mat och presenter till folk som gifter sig imorgon, och barn som ska ha kalas imorgon.

Men jag ska inte på något utav det utan jag ska spendera kvällen tillsammans med två underbara flickor, Linnea och Nathalie Persson aka Pära. Först ska vi laga mat och så, efter det ska vi såklart äta maten, sen blir det nog lite singstar innan vi beger oss ner till stan och bian, där vi ska se Patrik 1.5 som börjar 21.00 på Grand. Efter filmen ska Pära sova hos mig, massa snack och fniss där alltså! Haha, mys!

Söndagen ska även den spenderas tillsammans med familjen, då mamma, jag och mina småsyskon ska in till Malmö och hälsa på Björn som sitter och tatuerar på Tattoo mässan som äger rum nu i helgen på Nöjesteatern, eller ja, där brevid iallafall.. Ska kanske pierca mig där också, i överläppen precis som jag hade innan. Snyggt snyggt!

Kanske ska jag umgås med Mikae på kvällen, men det är inte bestämt än så vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag avsluta detta blogginlägget och påbörja ett nyss så småningom.

Puss och Kram,
Hannah Helldén.


Kommentarer
Postat av: Sofia

hej :)

2008-10-11 @ 12:24:01
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0