Första December = Första advent!

God förmiddag!
Idag är det den första december vilket betyder att det är den första advent också, mys på det!
24 dagar kvar till julafton... LÄNGTAR! Gårdagen spenderades såklart med Emma, väldans trevligt...
Vi borde umgås oftare, vi måste börja umgås oftare!



Idag vaknade jag kl 10 och såg att Emma redan satt vid sin dator, så jag tänkte inte vara sämre,
så jag tog min dator och spelade The Sims vad jag tyckte var en liten stund,
som visade sig vara lite mer än en timme, tiden går verkligen fort när man har roligt...
Har inte spelat det på säkert 2-3 månader, eftersom jag varit av med skivan :/



I eftermiddag när jag kommit hem till mamma igen,
så ska hela familjen ner till stan och gå på den årliga julmarknaden i Trelleborg, mys på det!!
Älskar marknader, speciellt nu i juletid!

Endast 24 dagar kvar och jag har inte inhandlat en ända julklapp än, måste börja med det senast nästa helg..
För jag vet hur det brukar bli.. förra året skjöt jag fram det, imorgon, i övermorgon, till helgen, nästa vecka.. och så får det inte bli i år, för då står jag där den 22 och stressar och hittar inte det jag egenligen vill hitta och så..
Så redan nu i veckan ska jag inhandla den första!



Nej, nu ska jag säga till Emma att jag är hungrig och att vi ska ner och äta frukost! :)

PUSS
Hannah Helldén.


h <3 m

Kommentarer
Postat av: Sofia

har skickat dem tre skivorna till dig nu! finns på din mail! :D

2008-12-03 @ 12:34:34
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Sofia

nu finns det en ny sims! ett prylpaket med massa trädgårdsprylar :) måste köpa!!

2008-12-08 @ 14:02:59
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0