9 November 2008

HEJHEJ!
Jag vet att jag varit världens sämsta bloggerska nu i nästan 1 månad, men jag har inte haft lust till att blogga och jag har haft fullt upp i skolan, varit på semester och liknande, men nu tänkte jag iallafall försöka vara lite flitigare..

Egyptenresan i det stora hela en bra semester men mot slutet alldeles för lång.
Vi gjorde lite blandade saker på resan men en normal dag såg ungefär ut såhär:

1. Vakna och klä på sig, runt 8
2. Gick till stranden och solade, badade och tog det allmäntlungt, runt 9.
3. Sedan gick vi och åt lunch, på hotellet :/ runt 2 tiden.
4. Efter det gick vi oftast till någon utav hotellets pooler, halv 3-3 ungefär. 
5. När vi busat, badat och solat lite till så gick vi tillbaka till hotellet för att duscha och klä oss inför kvällen, runt 5. 
6. Sedan när det var gjort gick vi ner till stan för att hitta någonstans att äta, kl 7. 
7. När vi sedan ätit så gick vi och kollade i affärerna och SHOPPADE en massa bra saker :) 
8. Såklart, blev vi efter några timmar trötta i fötterna så då gick vi tillbaka till hotellet, runt 11. 
9. och 1 eller 2 timmar senare sov vi!

Såhär såg de flesta av våra dagar ut, men sen så gjorde vi såklart massa andra roliga saker. bland annat...

1. Åkte till en annan "stadsdel" och shoppade lite där (Old Market) också :):)
2. Åkte ut på snorkeltur med en jättestor båt. 

Sedan såklart så fick vi inte uppleva vår semester i enbart lycka, för vissa blev magsjuka, andra skadade sig på annat sätt. Men bortsett från det så var det en toppensemester! 


Påväg

På standen

I matsalen

1 poolen

Sofia, Sabry,Tony, Jag

Maija och vår reseledare Silvia

Namnet på båten vi var ute och snorklade med

Jag och Julius i Röda Havet

Julius och Kerim
(han som gjorde flaskor med motiv av sand)

Det var lite blandade bilder från vår semester i Sharm El Sheikh, Naama Bay, November 2008.

Skriver lite mer senare idag, ska plugga lite matte nu eftersom jag ligget lite efter :/

PUSS
Hannah Helldén.

Älskling, krya på dig! <3





 


Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh massa bilder från egypten! skicka till mig! :D

2008-11-09 @ 16:56:39
Postat av: Linnea

Men vad mysigt :) Men det är kul att ha dig tillbaka :D <3

2008-11-09 @ 17:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0