25 November 2008

Godkväll! Jag vet inte vad det är med mig, men jag har blivit usel på att blogga.. det går nästan en vecka mellan varje tillfälle och det är katastrof. SUCK! Men jag har faktiskt en förklaring till varför det blir så sällan och det är SKOLAN som är det stora problemet, massor att göra och det hela tiden, men jag försöker iallafall blogga minst en gång i veckan :)

Helgen har varit bra, var på gåsamiddag i lördags hos Mikaels morföräldrar, trevligt trevligt och väldit GOTT också må jag säga, har aldrig ätit gås förut.. så det var första gången! Sov också hos hjärtat mitt den natten, Mys på det!
Fredagen och Söndagen spenderade jag tillsammans med min familj, hemma och tog det lungt, vilket kan vara väldigt skönt och avslappnande ibland..

Igår morse när jag vaknade så kände jag, "idag ska vi ha idrott, och det ska faktiskt bli riktigt kul" (i vanliga fall så står jag helst över), men den tanken krossades snabbt när Linnea sen berättade att idrotten blivit inställd pga att vår idrottslärare var hemma med vård av sjukt barn.. Men resten av dagen var helt okej, hade lite huvudvärk, inte hela tiden.. men från och till, så det var skönt.. Fick också reda på vårt prov angående befruktning, graviditet, abort och missfall och jag fick MVG, Jippi! Under lunchen, som var suuper lång igår umgicks jag med Linnea, Jocke och Hampe, vilket var mycket trevligt eftersom det är mycket trevligt folk :) STORA KRAMAR TILL ER!  Vi gjorde inget speciellt utan satt mest och snackade och tjafsade, bråkade lite också men såklart inte allvarligt.. Fick en viss person att rodna lite sådär jättemycket, jag nämner inga namn  *host* LINNEA *host* .. Efter skolan var jag bara hemma och umgicks med min familj och pluggade lite matte och uls (prov på torsdag, önska mig lycka till)

Idag hade vi matteprov, och det kändes som att det gick superbra det med, så får se vad jag får för resultat när vi får tillbaka det nästa vecka.. Jag hoppas att det gick bra! F.ö så har dagen varit helt okej rolig, fast mindre roligt var det när jag upptäckte att jag glömt mitt pennskrin hemma, SUCK!!! Efterskolan har jag pluggat lite till uls och lite engelska, har också varit och handlat med min mamma <3<3<3 på citygross, väldans trevligt att spendera lite egentid med henne inbland..

Morgondagen ser rätt ljud ut, endast 3 lektioner, rätt lagom. Efter skolan ska jag hem till min Älskling och umgås och även sova där, väldans väldans mysigt & underbart. Imorgon så SKA jag vinna över dig på Skitgubbe, jag Måste! :|

Nej, nu ska jag inte skriva mer.. kanske tråkar ut er då med mitt trista liv (det händer verkligen inget kul nu, måste vara vädret)

På fredag ska jag pierca mig, JIPPI! Endast 3 dagar kvar! TACK Linnea för att du följer med mig dit!

PUSS
Hannah Helldén

jag vet att jag förlåtit dig förr, men jag kan inte göra det igen,
det svider att säga det, men jag kan inte....

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej gumman! saknar dig! snart kommer jag hem! <3

2008-11-25 @ 20:57:16
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0