21 November 2008

Goddag Goddag! Eller rättare godnatt, kanske passar bättre.. Aja, stunt samma.
Kl är snart halv tolv och jag är inte trött ännu, suck. Jag vill sova, så att det snabbare blir Lördag, fast egentligen vill jag inte att helgen ska ta slut, för jag orkar inte med skolan... Det är bara så himlans trist just nu, händer inget speciellt, inget kul.  Men iallafall!

Dagen har varit helt okej, som oftast alla andra dagar också. Först var jag i skolan till lite över elva, sen stack jag till mammas jobb och var där i ca 2 timmar och eftersom de hade så mycket att göra så kände jag att jag kunde vara snäll och hjälpa till, och det uppskattades mycket :) När jag sedan skulle cykla där ifrån igen så upptäckte jag, när jag kom ner till min cykel att jag glömt att låsa den innan jag gick upp och att den alltså stått olåst i ungefär 2 timmar, snacka om att jag hade tur.
Men iallafall, när jag sedan kom hem så pratade jag lite med min morbror som kommit till oss för att hälsa på och fixa en sak hemma hos oss, så frågade han om jag ville hjälpa honom, så jag gjorde det. Skyfflade lite sten, eller lite var det ju iofs inte, om jag inte minns fel så tror jag att det var 100 000 kilo sten ;) Så antagligen kommer jag att ha träningsvärk som bara den imorgon, men men.. Det är sånt man får ta. Men känner iallafall att jag gjort något vettigt idag!
Efter jag hjälpt honom så pluggade jag matte och engelska, så slipper jag göra det resten av helgen. Skönt!

Imorgon ska jag på Gåsamiddag hos Mikaels morföräödrar, mycket trevligt kommer det nog att bli :)

Idag, om exakt en vecka så ska jag pierca mig igen! Jippi! :)

Nu ska jag inte skriva mer för denhär gången, vi hörs en annan dag.

PUSS
Hannah Helldén.

Grattis Frida på födelsedagen! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

TACK :D <3

2008-11-21 @ 23:49:59
Postat av: Sofia

hihi vad duktig du är! :D

2008-11-22 @ 00:53:19
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0