18 November 2008

Godkväll! Jag vet att jag just nu är världens sämsta bloggare och att jag bloggar allt för sällan, men jag har så fruktansvärt mycket i skolan att jag varken orkar eller hinner blogga just nu. Man pluggar till ett prov, skriver provet och sedan är det bara att börjar plugga på nästa, och matten där vi hoppar fram och tillbaka, fram, fram, bak, fram osv, hon kan verkligen inte bestämma sig om vad vi ska jobba om eller när, så det är lite stress i skolan för tillfället.

För övrigt så har dagen varit helt OK, började skoldagen med att kolla på en helt meningslös film, suck. Sedan fortsatte den med lunch, matte och engelska. Eftermiddagen har för de mesta spenderats åt plugg, plugg och plugg.

Igår fyllde pappa 1 år äldre och blev alltså 38 år, grattis på dig. Var uppe igår och umgicks, åt middag och tårta och så, mys på det. Sedan vid nio kollade jag och Jannicke på CSI, där Warrick för övrigt dog av ett skott i halsen, som hans chefs chef avfyrade, grät en liten skvätt då..

Nu ska jag snart lägga mig ner och sova, och trängas med min älskade lillasyster som envisades med att hon skulle sova tillsammans med mig i min säng inatt, så det fick väl gå :) Alltid mysigt att ha sängsällskap..
På torsdag har hjärtat och jag varit tillsammans i 15 månader, för er som inte visste eller för er som glömt bort hur länge det faktiskt är.. Men 1 år och 3 månader är just vad det är! Älskar verkligen MIN Mikael Bruun.

Var förresten nere på vår läkarmottagning idag och bokade tid för allergiprovtagning...igen, suck :( Hoppas att det visar något denna gången, annars blir jag galen.. för det kan inte vara normalt att bli helt snorig och att det kliar i ögonen så fort man är i närheten av pälsdjur eller ja, speciellt katter. Så ska dit den 8 december, kl 08.50..

Idag är det bara 10 dagar kvar tills jag ska pierca mig igen, JIPPI! Någon som vill följa med mig dit?

Nej, nu ska jag faktiskt avsluta detta inlägget och strax stänga av min dator ska bara kolla lite saker först..
Imorgon har jag prov, i arbetssätt och lärande, angående befruktning, graviditet, abort, förlossning osv osv osv.


PUSS
Godnatt!
Hannah Helldén.


Kommentarer
Postat av: sofia

gumman du behöver inte be om ursäkt för att du inte bloggar. man får blogga hur mkt eller lite man vill :)

pierca dig? var då denna gång?

puss

2008-11-19 @ 16:31:32
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag kan följa med dig :) <3

2008-11-23 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0