13 November 2008



Jag och Mikael på hans 18-årsdag. (ignorera min blick, ser helt död ut)


Hejsan Hoppsan!
Det är helt otroligt vad tiden går fort nuförtiden, liksom som nästa Torsdag, om en vecka har Mikael och jag varit tillsammans i 15 månader och det är väldigt lååång tid. Och fast att det har gått så pass lång tid så är jag fortfarande som NYKÄR. Vissa kanske tycker att det är tramsigt att jag fortfarande är sån efter så pass lång tid, men jag kan inte hjälpa det och även om jag kunnat hjälpa det så hade jag nog inte gjort något åt det, för det är mysigt att vara NYKÄR!
Och kärleken jag känner för honom, den är bara sååå extremt stark! Visst har vi haft svåra stunder vi med, även fast det inte varit många så har det ändå funnits och jag tror att det är just det som behövs för att bygga upp ett stark och seriöst förhållande.

Över till det jag egentligen skulle skriva om, under bara en dag har jag kännt massa olika saker, jag har både varit stressad, nervös, irriterad, rädd, glad, trött och ännu mer stressad.
Ni som säger att Barn och Fritid är den slappaste linjen på hela Gymnasiet så ska ni veta att ni har HELT fel! Just nu, har jag massor som ska göras, bla prov, inlämningar och läxor... Säger bara USCH och FY till alla de fördomar som vi allihopa idag har, det är ju hemskt så mycket fördomar ungdomar och vuxna på SSG har!

Hela eftermiddagen har jag ägnat åt att plugga matte, utan att förstå, plugga matte och äntligen förstå lite iallafall och plugga till Barn, kultur och Fritidsverksamhets provet som vi har imorgon bitti kl 8. Även om jag inte pluggar så hemskt mucket på det så känner jag mig ändå ganska säker på det, så det ska nog gå fint.

Nej, nu ska jag ner och umgås med mina föräldrar.
Ha en fortsatt trevligkväll och till er som spelar wow (ifall det är någon som spelar wow, som även läser min blogg) Hoppas att ni tröttnar på den nya expansionen snart igen (som kom ut inatt) eller att det helt plötsligt slutar fungera!

PUSSPUSS
Hannah Helldén

Ja, jag Hatar WOW!











Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh vad fint kort<3

2008-11-14 @ 16:20:53
Postat av: Emma

Tack älskling ! Jag finns här för dig med om du behöver prata ! <3<3<3

2008-11-17 @ 09:59:19
URL: http://weerre.blogg.se/
Postat av: sofia

jag finns också här<3

2008-11-17 @ 16:34:20
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0