Trött.

Hej. Kom hem från trycket för ett tag sen, snarare 40 minuter sen :p
Det var en ganska trevlig kväll, med mycket trevligt folk! Jag dansade knappt något, tyvärr.

Ännu en gång så ligger Liljeborg dåligt till, jag menar liksom för att från de andra skolorna så var där jäääätte många killar som var där och verkligen dansade.
Men av de få killarna från Liljeborg som var där så var det ingen alls som dansade, fy på er!!

Skoskav har jag också, av de skorna som Jannicke lånade ut till mig ;) Haha!

Innan idag var jag ute i Skegrie hos min älskling för att prata lite och hämta hans ipod som jag ska låna nu ett tag. Snällt av dig älskling att låna ut den. Vi redde också ut en sak som var lite osäker!!

Men Mikael, du ska veta,
att vad som än händer och vad jag än säger så älskar jag dig och det är av hela mitt hjärta.
Utan dig så skulle jag varit tom,
som en kropp utan ett pulserande hjärta. Död alltså!!!
Du är mitt liv älskling, mitt allt.
Kommer aldrig släppa dig, du är fast.
Eller jag är fast.. fast i något som verkar vara en dröm.
Mikael Bruun, jag älskar dig över allt annat,
flera varv runt jorden älskar jag dig, det går inte att beskriva med ord.
Du är helt enkelt bäst!


Nej, usch vad jag är trött. Borde sova, ingen stress imorgon.. Börjar kvart över 10, SOFT!


Puss Hannah Helldén.


Kommentarer
Postat av: maja

HAHA, Liljeborgskillar är geeks när det gäller sånt ;) men några såg jag faktiskt :D haha

2008-05-13 @ 09:43:38
URL: http://majzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0