Skola!

Hejsvejs!
Sitter just nu i skolan och borde jobba med SO'n men jag orkar inte just nu och jag väntar dessutom på Linnea och Bea som skulle till skolans cafeteria och handla frukost tror jag :) När de kommer tillbaka ska vi sätta oss i ett grupprum och plugga satan ;) Haha.

Gårdagen var en mycket trevlig dag, iallafall efter skolan! Efter jag varit i skolan så körde jag till mina syskons dagis och kikade på deras utställning av teckningar och andra saker de har gjort, verkligen fantastiskt så duktiga de små liven är, redan i så pass ung ålder.

Sedan lite efter tre körde jag ut till Mikael, i Skegrie. Där vädret var vaarmt, till skillnad från resten av Trelleborg där de blåste en massa. Jag åt också middag i det älskade Skegrie, ris och kyckling, MUMS! Under dagen var vi mest i deras trädgård och spelade fotboll, eller ja, iallafall sparkade vi på en boll. Haha!! :)
När klockan var lite i nio var det dags för mig att bege mig hem, tyvärr....

...men idag, efter skolan ska jag umgås med Mikael igen. Jippi! Han ska sova hos mig också.


Nej, nu får jag avsluta. Har ju lektion! ;)
Kanske bloggar ett inlägg sen, kanske inte. Vi¨får se hur tiden räcker till. Annars får ni har en bra helg!

Puss Hannah Helldén.


Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh jag vill också se vad barnen har gjort! :D

2008-05-16 @ 08:39:38
URL: http://Souffi.blogg.se
Postat av: Sofia

de är flera dar sen! du är dålig på att uppdatera! :(

2008-05-18 @ 17:22:14
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0