Lista!

01.  Fullständigt namn? Hannah Helldén
02. Exakt ålder? 16 år + 12 dagar.
03. Vart bor du? I Trelleborg
04. Bor tillsammans med? Mamma, Maija, Julius / Pappa, Jannicke, Tila, Samus.
05. Husdjur? Två katter
06. Färg på ditt hus? Rött tegel
07. När är du född? 29 April 1992
08. Klass? 9:1D

09. Vilket år tar du studenten? 2011, tror jag.
10. Något jobb? Japp, pizzeria.
11. När gick du upp i morse? Ehm, typ nio, men vaknade lite över 7.
12. När ska du sova? Vet inte, mellan 10-11.
13. Duschat idag? Inte än, tar det ikväll.
14. Kramat någon idag? Mamma, tror jag.
15. Pussat någon idag? Nej.
16. Vad har du ätit idag? Mackor och druckit mjölk och Blue Keld.
17. Dagens klädsel? Shorts och Linne.
18. Dagens smink? inget alls idag, faktiskt. :)
20. Dagens roligaste? Vet inte ännu.
21. Har du många vänner? De bästa!
22. Hur många har du kysst? Det beror på, men den senaste är den bästa!
23. Vem kramade du senast? Mamma, såklart.
24. Har du pojk-/flickvän? Japp, Mikael.
25. Vem pratade du med i telefon senast? Björn.
26. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Pappa, OK.

FAVORIT
31. Film? A walk to remember.
32. Låt? A Perfect world, Simple Plan.
33. Mat? Mammas helt klart :D
34. Dryck? Bubbel vatten, läsk och mjölk?
35. Färg? Rött, kanske?
37. Stad? Trelleborg och Malmö, ni finns här J
38. Land? Finland och Egypten.
39. Skolämne? Det beror på vilket område det är i ämnet.
40. Strul? I skolan, nejdå! J Det går bra, fan!

SENASTE
41. Personen du tänkte på? Maija, min syster.
42. Personen du pussade? Mikael <3
43. Gången du spydde? I förrgår. L
44. Gången du grät? I förrgår.
45. Pizzan du åt? Måndags, med Maija och Julius på jobb J
46. Gången du var i Göteborg? Göteborg, aldrig?
47. Gången du var i Stockholm? I somras.
48. Gången du var full? Aldrig?
49. Gången du var hög? Aldrig?
50. Personen som såg dig gråta? Mamma

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? Svart, på kläder iaf.
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Mysa, ingen fest människa.
54. Tvspel eller datorspel? Dator spel, helt klart. The Sims for fan J
55. Singel eller upptagen? Upptagen!
56. Blyg eller framåt? Det beror på människorna.
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Lunar, äger juh :P
58. Sommar eller vinter? Sommar för fan.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Lol, inget av det.
60. Har du svart hår eller blondt? Brunt?
61. Har du blåa ögon eller bruna? Nej, gröna. Med en brun prick i det vänstra.
62. Choklad eller lakrits? Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? Vet inte, har inte varit i Götet ännu. Men Sthlm, är en underbar stad J
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Vänster!
65. Coca cola eller fanta? Coca, ju!
66. Pizza eller kebab? Pizza, är mums!
67. Randigt eller prickigt? Det beror på vad?
68. Älska eller älskas? Älska den man älskas av!
69. Leva eller dö? Leva, älskar mitt liv!

ANTAL
70. Personer du älskar? En hel del!
71. Personer du hatar? Vet inte, 3 kanske.
72. Pojk-/flickvänner du haft? Seriöst eller oseriöst. Men på högstadiet två, Anton och min nuvarande Mikael, som är underbarast.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period?  Ingen.
74. Glassar du ätit på en dag? 5 , tror jag det var. För någon månad sen, ÄLSKA piggelin.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen?
76. Gånger du haft minnesluckor? Inga tror jag.
77. Gånger du varit hög? Ingen alls.
78. Personer du saknar just nu? Några stycken.
79. Gånger ditt hjärta brustit? Det tänker jag inte skriva här.

VEM?
80. Vill du kyssa nu? Mikael!!!!
81. Ska du träffa imorgon? Klasskompisarna, och alla Trelleborgs nior, trycket juh :P
82. Sjöng du senast för? Mamma, i bilden igår när vi körde till Smygehamn och åt glass J
83. Hade du senast en msn-konversation med? Jonathan Ek.
84. Spelade du tvspel med senast? Lillasyster.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Mikael!!!!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Linnea ibland, men bara för att få trösta henne sen J
87. Förtjänar att dö? Han österrikaren som våldtagit sin dotter i 24 år. Skott i pannan på den!

88. Är söt? Emma, för att hon är så underbar!
89. Vill du sova med inatt? Mikael.

VAD?
90. Gör dig glad? Glada människor och glass!
91. Gör dig ledsen? Att bli sårad.
92. Vill du helst göra nu? Sola kanske?
93. Önskar du att du slapp göra? Jobba men få pengar ändå!
94. Vill du ha nu? Brun hud, men jobbar på det!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Har precis fyllt år, önskade mig CSI boxar och fick alla.
96. Längtar du till? Linnea, hon är trevlig.
97. Tycker du om dina betyg? De är okej, men kunde varit bättre.
98. Ångrar du i ditt liv? En del.
99. Är det bästa som hänt dig? Mina syskon, Maija och Julius <3 Och Mikael.
100. Hur mycket är klockan? 21:25


Kommentarer
Postat av: Fanny

jaha, vad jobbigt! mår du bättre nudå?
ja, det gör jag :) jag bor ganska nära en stad som heter jakobstad. Varför undrar du? :)

2008-05-11 @ 21:48:41
URL: http://faanny93.blogg.se
Postat av: Fanny

Jaha, vad bra! :)
Jaha, vad roligt! Jag har vart i Tammerfors/Tampere rätt många gånger :) Kan din mamma finska då? :) kram

2008-05-11 @ 22:01:27
URL: http://faanny93.blogg.se
Postat av: Sofia

ja min jullebulle är den finaste!

2008-05-12 @ 14:29:07
URL: http://Souffi.blogg.se
Postat av: Fanny

Jaha, vad kul! :) Själv är jag rätt dålig på finska, förstår som dej också det mesta, men vågar inte alls prata... x)

2008-05-12 @ 14:49:40
URL: http://faanny93.blogg.se
Postat av: Linnea

1, nave du är väl för trevlig ska kasta sten på mig :D
2, japp jag är trevlig, jag saknar dig med

2008-05-14 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0