Fortfarande sol :)

God morgon! eller godförmiddag heter det kanske :) Idag vaknade jag lite över sju och upptäckte att min huvudvärk från igår och förrgår var borta. Äntligen!!

Efter jag och mamma ätit frukost tänkte jag sticka och träna, men när jag kom dit så stod det att det var stängt idag för att det är pingstdagen :( typiskt idag, när jag verkligen kände för att träna. menmen, hinner kanske träna imorgon innan trycket. om jag sticker dit direkt efter skolan så hinner jag, kanske ;) hoppashoppas!!

Just nu sitter jag i trädgården med min bärbara och bara slappar, det var egentligen tänkt att jag skulle tvätta moppen och bara ha datorn till att lyssna på musik, men så blev det visst inte. Nu när jag har mormors internet så får jag ju passa på att skriva lite om mina dagar.

I eftermiddag kommer mina syskon och Björn hem hit, och det är dags för årets första grillning :) Tror att det blir hemmagjorda hamburgare, mums! 

Nej,  nu får jag väl tvätta moppen så att jag kan sola sen :P Och kanske skriva ett eller två inlägg till senare :)
Men innan vi avslutar så kommer det en lista som jag snodde från johow.blogg.se :)

Lovar du att vara ärlig? Jadå, det är jag väl alltid, eller iallafall oftast.
Du heter: Hannah Helldén
Smeknamn: Hannah?
Låt just nu: Bara för dig - Fonky Fresh
Beroende av: CSI
Vem behöver du mest just nu:  Vet inte :S
Vem ringde dig senast?  Linnea
Vad står det i ditt sjätte sms?

Jobbigt att svara?: Nejdå, det är det nästan aldrig
Vad säger du för att imponera på någon: Vet väl inte jag?
Hur imponerar man på dig: Genom att vara sig själv och att ha humor.
Brukar du skratta för dig själv? Vem gör inte det?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? OK (från pappa)
Vart bor du: Trelleborg
Trivs du där: Jadå, det är en mysig håla.
Festar du mycket: Nej!
Vad har du för mobiloperatör: telenor <3
Är du allergisk mot något: Enligt min läkare, Nej. Men jag är nog det ändå, mot typ pollen.
Hur svarar du i mobilen:
 Det beror på vem som ringer :P
Vem ringde du senast:
Linnea
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon undrade hur det var med mig :)
Antal sömntimmar i natt: 8-9 typ.
Sov du ensam: Ja, inatt. :(

Brukar du komma i tid: Det beror på :P
När mår du bra: När jag är med Mikael.
När blev du fotad senast: Vet inte riktigt :/

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Är du smart: Inte i matte.
Är du aktiv i skolan: För det mesta, ja.
Vem/vilka saknar du just nu: Mikael!

Favorit dryck på morgonen: Mjölk, vatten.
Rakar du benen: Jadå,
När brukar du gå och lägga dig: På vardagarna mellan 10 och 11, på helgerna är det olika.
Är du blyg: I början.
Sysslar du med någon idrott: Tränar på gym.
Vill du hellre ha mail än brev: Det beror på vem det är ifrån :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp, det gör jag.
Använder du stjärnor eller kajal: Nejdå, aldrig.
Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: Mikael, min familj och mina vänner :)

Puss Hannah Helldén.



Kommentarer
Postat av: veronika

Men det är ju bra! :D Jag sak till stan och se om jag kan hitta något att ha på mig på trycket! Vad ska du ha på dig?

2008-05-11 @ 10:48:04
URL: http://verothie.blogg.se
Postat av: Kajsen

svar: inte på bbc, och det brukar alltid stämma, där stod det att det skulle regna på onsdag o va lite mulet på tisdag, fram till dess skulle det vara strålande solsken och mellan 21-19 grader i skuggan.

en svart klänning från veromoda och ett par svarta pumps från pieces... har du hittat något än?

2008-05-11 @ 11:30:53
URL: http://kajsen.blogg.se
Postat av: Sofia

hallå gumman! bra att du tar hand om henne! :D
kul at hon var inne på min blogg och kommenterade!haha!

2008-05-11 @ 13:21:36
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0