8 maj 2008

image22



Tjollahoppsan :)
Gud, vad det är jobbigt att skriva på engelska, och speciellt om man ska skriva en novell.
Men har 9 lektioner till att skriva den, så det löser sig nog.
Senare idag har vi engelska igen, då vi ska snacka om irland, tror jag ;)

Efter skolan ska jag träffa min favorit, min underbara pojkvän Mikael.
Sover antagligen där också inatt. Mys, på det!

På Fredag, alltså imorgon ska jag bara vara hemma,
umgås med min mamma och kanske titta på någon film.
Älskar min  underbara mamma!

Hejhopp. Nu ska jag skriva lite till på novellen, den ska bli bra. Den måste bli bra!



Kram Hannah Helldén.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mys på det!
du får mysa och ta hand om din mamma nu när inte jag är där! :) lycka till med engelskan!

2008-05-08 @ 09:17:33
URL: http://Souffi.blogg.se
Postat av: Fanny

Ja :) Jo, det e jag... Hurså? :)

2008-05-08 @ 17:21:00
URL: http://faanny93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0