27 Maj 2008

Godkväll!
Idag är det den 27 maj, min systers 6 års dag.
Mamma och jag planerade igår att vi skulle sjunga för Maija i morse, innan hon vaknade.
Men tji fick vi och halv 6 satt Maija nere i vardagsrummet och kollade på TV.
Så klockan sex blev jag väckt och då sjöng vi för henne och sedan gick jag och lade mig igen :)

I skolan har vi inte gjort något speciellt. Inget speciellt kul, inget speciellt tråkigt ;)

Jag har en överaskning, för er som läser min blogg.
Men jag vet inte när jag lägger upp den här, så för er som är intresserade.. får helt enkelt hålla ögonen öppna!
Men bara så att ni vet, så är det inte säkert om den kommer om 1 vecka eller 2 veckor, vi får se :)
(FÖR ER SOM REDAN VET, GÄLLER DET ATT HÅLLA TYST OM DET!!!)

Nej, nu ska jag leta digitalkamera, behöver verkligen en ny!

Puss Hannah Helldén.


Kommentarer
Postat av: Mohammed

har läst din blogg nu! Älskar dig <3

2008-05-27 @ 20:58:50
Postat av: Hannah

Nice ;)

2008-05-27 @ 21:00:58
Postat av: sofia

varför har jag inte fått veta vad det är? så nyfiken!

2008-05-27 @ 22:55:51
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0