25 Maj 2008

Idag är det Söndag, skönt! Helgen har gått extremt fort och imorgon är det skola som gäller igen, suck!! Men en sak som är skön med skolan är att den snart är slut, bara 3 veckor kvar nu. Sedan börjar det sköna sommarlovet!

Helgen började med att jag umgicks med Mikael och att han sov här, mys på det! Igår, Lördag så var Mikael fortfarande här och han hjälpe min mamma att skruva ihop några garderober. Hih, han är så duktig hjärtat mitt (A).

Sedan på eftermiddagen, innan jobb mötte jag min älskade kolega och vän Emma i stan, vi handlade presenter till våra mödrar, eftersom det är mors-dag idag. Klockan fyra kom vi till jobb och sedan arbetade jag till 22.00.

Idag har vi varit ute hos Björns föräldrar och firat, morsdag.

Oj, måste gå nu. Mamma kallar att det är mat.

Bloggar mer sen :)

Puss Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: sofia

vad gulligt! :)

2008-05-25 @ 17:20:23
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Fanny

svar: ja, jag tror jag får börja göra det när det börjar igen. :) okej, samma här. var är värmen? hoppas den kommer snart ;) ha det bra! kram

2008-05-25 @ 20:40:04
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv; Jaa :) I helgen har jag vart på stafettkarnevalen, om du vill kan du läsa mera på min blogg :) Sen idag har jag inte gjort något speciellt, sov bort halva dagen också... :) Vad har du gjort då? :)

2008-05-25 @ 21:39:38
URL: http://faanny93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0