20 Maj 2008

Godkväll!
Idag försov jag mig, började egentligen 9.15 men vaknade 9.00 min älskades famn. Kom på att jag försovit mig och hoppade upp ur sängen. När jag kom till skolan så var det full rulle hela dagen och när skoldagen var över gick jag och Linnea en runda i stan, där jag fyndade ett par shorts och ett par trosor :) Mkt trevligt.
När klockan hunnit bli 15.40 tog Linnea bussen hem och jag körde hem till pappa där jag väntade på Mikael som skulle komma och umgås med mig eftersom idag är det den 20 Maj, alltså vår nio månaders dag, grattis på oss!

När han var här så kollade vi på film och åt godis, mums! Men tyvärr så tog han 21.10 bussen hem och nu ses vi inte förrän på Fredag, då vi ska umgås och bara mysa! ;)

Imorgon ska jag umgås med min Emma, vilket kommer bli mycket trevligt!
Emma är min bästa vän och jag avgudar henne till TUSEN , det är inte klokt vad mycket hon betyder för mig.

Nej, nu borde jag gå och lägga mig. Det är en ny dag imorgon också!

Godnatt och sov gott!

Puss Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag älskar dig ! Hannah Och Emma för alltid !

2008-05-20 @ 23:03:09
Postat av: sofia

äntligen!

2008-05-21 @ 14:54:31
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0