10 maj 2008

Hejsan.
Sitter här med min huvudvärk, den vägrar att försvinna.
Idag har jag inte gjort så mycket, varit och handlat med mamma och solat i trädgården, och vet ni vad?
jag har faktiskt fått färg!! Märke efter min BH på ryggen... (stolt)

Skulle egentligen jobba nu i eftermiddag, men tyvärr blev det inte så eftersom jag har extremt ont i huvudet och för att jag kräkte igår. det är nog det värsta jag vet, att kräka :( usch!!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på senare idag, inte sitta här iallafall, kanske sola lite till. vem vet, vi får se :)

Nej, nu ska jag kolla lite andra bloggar. Hoppas ni får en bra och varm helg.

Puss Hannah Helldén.


Kommentarer
Postat av: Soifa

saknar er!

2008-05-10 @ 16:25:30
URL: http://Souffi.blogg.se
Postat av: veronika

kändes tråkigt när jag lämnade in den :/ Nej har du också kräkt? :O Krya på dig Hannah!

2008-05-10 @ 16:28:25
URL: http://verothie.blogg.se
Postat av: Kajsen

krya på dig sötnos !

btw, träffade maija, björn o julius idag, dom kom o handlade glass :)

2008-05-10 @ 17:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0