Resa eller inte?

Pratade precis med mummu, och hon sa att det fanns möjlighet att vi åker till Finland den 6 Juli, alltså nästa Söndag, Söndagen vecka 28.

Men jag vill inte åka dit, känner inte alls för det. Känns inget kul alls när jag inte kan prata någon finska själv, när de andra för en diskution. När jag bara sitter där och lyssnar och får fråga mamma eller mummu vad de sa och sedan inte kunna svara, hur kul är det liksom.. På en skala? :/

Så om det blir att vi åker så kommer, så kommer nu på Söndag vara den ända möjliggheten för mig att träffa Mikael innan vi åker, eftersom han jobbar på vardagarna och inte orkar umgås då. Visst vi kanske hinner umgås Fredagen innan vi ska åka, men sedan kommer vi inte träffas på 7- 14 dagar, inte alls kul! Kommer sakna honom något extremt, och inte alls må bra, eller jo visst kommer jag må bra, men jag kommer bara tänka på Mikael heela tiden!

Och sen ovanpå allt så har Mikaels mamma frågat mig om jag vill följa med de till Småland en vecka antingen vecka 28 elr 29. Men om det är v, 29 så kan jag inte om vi inte kommer hem innan Lördagen för då ska jag passa Emil och Eddie, usch vilken röra. Jag vet inte hur jag ska göra?

Jag vill verkligen följa med till Småland, inte bara för att få vara med Mikael men jag känner inte alls för att åka till Finland iår...

Jaja, nu ska jag iallafall byta om och snart ska jag bege mig till jobb och tjäna lite pengar :)

Mummu ska föresten ha sitt internet idag, så jag kan inte skriva mer idag.. Hörs om ett par dagar!

Puss Hannah Helldén!




Mikael, jag älskar dig något fruktansvärt mycket. Du betyder så otroligt mycket för mig! Älskar dig så att det nästan gör ont! ´<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken röra! fattar knappt nåt.. men hur länge blir ni i finland då?

2008-06-25 @ 18:43:44
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0