4 Juni 2008 / och man såg verkligen att de var lyckliga och älskade varandra!

Hejsan kära läsare!

Jag vet att jag inte skrivit på mycket länge, men det är så att jag tyvärr inte haft tid för det :(
Men nu har jag, sitter här nyduschad och färdig att gå till skolan, som börjar kl 8.
 

Helgen har varit underbar!
I fredags efter skolan åkte jag, min kära pappa och Jannicke till Malmö
och inhandlade skor som vi skulle ha på oss i Lördags på bröllopet vi var bjudna till.
När vi var fördiga där så körde de mig till centralen och jag tog tåget till Helsingborg och mina älskade tvilling kusiner, Amanda och Alexander som i mars fyllde 3 år.
Väl framme på Knutpunkten som stationen i Hbg heter, så hämtade min faster mig och vi körde hem till dem.
Direkt när vi öppnade dörren hem till dem stod Alexander i hallen och skrek: HANNAH! Jag blev verkligen glad och efter en stund var busandet igång på riktigt, vi hoppade på deras studsmatta och de visade mig glatt allt de kunde och inte kunde ;) Efter maten och när barnen gått och lagt sig så kollade jag och de vuxna på TV.

På morgonen sen dagen efter, alltså lördagen den 31 maj blev jag väckt kl 9 av Amanda som sa till mig att det var dags att vakna, att jag inte fick sova längre. Sedan lekte jag lite med barnen och lite senare duschade jag, när vi sedan ätit frukost så var det dags att åka den korta vägen till Flyinge utanför Lund där bröllopet skulle äga rum. När vi kom dit var klockan ungefär kvart i ett och alltså 15 minuter kvar till det var dags :) Vi gick in i kyrkan och satte oss på våra platser och strax började musiken ljuda och Alexandra och hennes pappa kom ingående... Och vilken vacker klänning hon hade, den var verkligen underbar!!! När de gått fram längs mittgången och kom fram till altaret stod redan Pär, den blivande maken och Alexandras dotter Saga från ett tidigare förhållande och hennes son Noah från samma tidigare förhållande...

Bröllopet var vackert och man såg verkligen på dem att de var lyckliga och älskade varandra, man blev verkligen själv lycklig av att se dem där framme!

Efter bröllopet var det bröllopsfest. verkligen trevligt må jag säga! :) Då fick man också tid att prata med de äkta makarna och kramas med dem :) Pär är ju faktiskt min farbror och därför fick han lite extra kramar, har verkligen saknat honom eftersom jag inte träffat honom på ungefär tre år, då vi träffades på en släktträff i Åhus.

Och Pärs och Alexandras son, måste bara berätta om honom. IMRE, en 14 månader gammal liten kille :)
underbart söt liten kille!

I Söndags körde jag ut till Mikael och umgicks, det behövdes faktiskt, hade verkligen saknat att krama och pussa på honom, han, min älskade pojkvän som jag älskar så enormt mycket! Måste nog umgås med honom snart igen..
Ska nog ta och ringa honom i eftermiddag, efter jag slutat skolan och kolla hur det är med honom..

Nej, nu ska jag inte skriva mer för denna gången..

Puss Hannah Helldén.

(tyvärr så har jag inga bilder från bröllopet, men kanske kan få några av pappa senare idag om jag sticker dit)



detta är då skorna jag köpte i fredags. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0