15 Juni 2008

Två dagar sen slutade jag 9an, det var hemkt!

Igår när jag körde till jobb så funderade jag på om det skulle bli mkt att göra på jobb och kom fram till att det inte skulle bli så mkt att göra, att det skulle bli en lugn kväll.. men tji fick jag, vi hade skitmkt att göra, exakt hela kvällen och tillslut var väntetiderna på en halvtimma, shit en halvtimme på en Pizzeria och då hade klockan inte hunnit bli sex ännu. Men visst gick det bra ändå, jag, Patrick och Robert fixade det finemang.

När vi stängde klockan tio så körde jag hem till Mikael där jag övernattade till idag, mys på det! Vi har inte gjort något speciellt... Bara umgåtts och spelat kort! Vi åt också tårta, mums.. eftersom det är Bessie's födelsedag idag, grattis på dig underbara vovve :)

Imorgon ska jag jobba, och på Tisdag med.. Trevligt :) Och på Onsdag ska jag äntligen inhandla min efterlängtade cykel om min kära pappa har lust att köra mig till Biltema i Malmö efter han jobbat :) Får prata med honom imorgon!!

Här kommer lite bilder från senaste veckan i skolan... Senaste och sista veckan på Liljeborgskolan för min klass, 9:1D.



Linnea, Hannah och Veronikas baksida ;)


Kajsa, jag älskar dig! (i grå klänning)




Puss Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: Kajsen

älsakr dig med <3

2008-06-16 @ 07:17:39
URL: http://kajsen.blogg.se/
Postat av: sofia

snygging alltså! du har klippt dig också ser jag! fint! :) vad ska du göra nu i sommar då gumman? ska ni åka nåt till finalnd? kram!

2008-06-16 @ 08:06:12
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0