14 Juni 2008

Godmorgon! Nu är det sommarlov och nu har jag averkat min sista termin på Liljeborgskolan. Sorgligt, men tyvärr så är det så. Gårdagen innehöll massor utav gråt och tårar, jag ville verkligen inte gå ifrån Liljeborg, faktiskt inte. Jag ville bara stanna där och krama alla lärare, men tyävrr så kunde jag inte det..

Avslutningen gick jättebra och sångerna lika så, vet inte allt hur det lät, men alla sa att det lät bra så får väl tro på det. Det var en underbar sista avslutning och alla som sjöng var jätteduktiga. Efter svslutningen var slut i hörsalen så gick vi till vårt gamla kära B11 för en sista gång för att få våra betyg och gråta en skvätt. Mina betyg var väl rätt hyfsade, så jag är nöjd. 

Efter vi kramats med alla lärare och de andra i klassen så gick jag, Linnea, Frida, Kajsa och Bea och åt Pizza på Arena, som också är mitt jobb :) 

Där jag föresten ska jobba i eftermiddag, tillsammans med Robert och Patrick, vilket antagligen kommer gå jättebra.. Emma ska på bröllop och Balle är på bröllop! Så vi får klara oss själv, men det kommer gå bra.. 

I Onsdags hade vi lärar middag, det var trevligt och efteråt så var det disko i hörsalen, mkt trevligt.. Så här kommer lite bilder från kvällen...

    





Puss Hannah Helldén.  

Kommentarer
Postat av: sofia

vad fina bilder! fin klänning du har! hur känns det nu att ha slutat skola? :) konstigt va?

2008-06-15 @ 14:29:53
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0