10 Juni

Hejsan Bloggen!
Idag är det Tisdag, första  dagen efter våran långhelg.

I Torsdags var jag på en mycket trevlig studentfest, med Linnea, som innehöll mkt händelser, ni får inte missförstå mig. Alltså det hände inget mellan mig och Linnea, men mellan andra gäster, mer behöver jag inte säga...
...För ni som behöver veta, vet redan det!

Helgen har varit mycket bra och jag har fått en hel del sol :)
I Fredags hade vi kalas för min lillasyster, trevligt trevligt!
Massor utav paket fick hon. Som hon verkligen uppskattade!

I Lördags innan jobb så var mamma, jag och mina syskon ute i Albäck och firade mammas vän Ulli,
som tagit examen. Lite vid tre körde jag därifrån och mötte Emma i stan och tog en glass innan jobb sedan bar det av till jobb där det inte var så mkt att göra.. Inte alls som det brukar vara på Lördagar, snarare som en mkt bra Måndag, alltså i mängden pizza! Efter jobb kom Älsklingen till mig och han bodde hos mig till igår. Alltså har det varit en underbar helg! :)

Idag var det inte så mkt att göra i skolan, mest prata lite betyg och städa skåpen. Vi har också tränat med kören som ska medverka på skolavslutningen, på fredag (fredagen den 13, hur kan de bara göra så mot oss?)
Och äntligen fick vi Linneas resultat på Matten, hon fick godkänt! Vilket var mkt bra, iallafall för min del. Så slipper jag vara ensam till hösten på den stora hemska skola, Söderslätts gymnasiet! Men visst är jag också glad för hennes egen skull, eftersom är en mycket underar vän som jag älskar något extremt, som jag utan tvekan skulle ta en eller två kulor för!

Efter skolan var försesten jag och Linnea och badade på Dalabadet, där vattnet var mycket varmt....... NOT! Men det var helt okej för oss, det var också lågvatten som jag aldrig sett förut!

Imorgon är det utklädnad och jag, Linnea och Frida ska vara luffare/uteliggare ;)

Nej, nu ska jag inte blogga mer för idag.

Puss, Hannah Helldén.


Kommentarer
Postat av: sofia

kul med massor med läsning! :D

2008-06-11 @ 08:22:12
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: sofia

jag vill inte sjunga! och jag förlorade en tävling på jobbet idag så jag kommer att få sjunga med en kille på mitt jobb :(

vill inte! så pinsamt!

hur är allt med dig och barnen?

2008-06-11 @ 19:15:28
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: sofia

dååååålig uppdatering tycker jag!!!!!

2008-06-13 @ 14:25:58
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0