Britney & Justin återförenas...

...i studion!

I dagens upplaga av aftonbladet så stod det att  Britney Spears och exet Justin Timberlake spela in en låt tillsammans som ska vara med på Britney's kommande album. Vilket jag inte alls kan förstå att han går med på efter vad Britney sjöng i låten "Already Bad" på hennes senaste album "Balckout", där hon sjunger "I know you thought you were the first, but I had already quenched my thirst - I was already bad".

Så om jag varit Justin så hade ju inte jag gått med på att sjunga in en ny låt tillsammans med Britney om det varit mig hon sjungt om, hon har ju ljugit för honom och för hela världen.. :/

Skriver nog ett inlägg senare idag, tror att vi ska ut och promenera lite snart ute i det varma vädret!


Puss Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: sofia

men justin var ju hennes första. det är ju det hon har sagt till alla och hela världen. och egentligen så tror jag inte att justin bryr sig längre även om det inte var så. båda har ju gått vidare. jag tycker det ska bli kul att höra låten!

2008-07-26 @ 11:49:52
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: sofia

ute på sjön?! vad härligt! seglar ni eller vad? :)

2008-07-26 @ 16:35:56
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0