Besviken...

Jag ÄR trött. Men jag vill inte sova. Inte än. Väntar ju, väntar på dig.
Vi bestämde du att vi skulle pratas vid idag, vi bestämde faktiskt det, och nu är du ens inte inne.
Besviken är vad jag är. Saknar ju dig, behöver ju dig. Trodde inte att du skulle svika mig.
Andra kanske tycker att det är en liten skitsak att bli ledsen över.
Men då får de tycka det om de nu vill så.
Men jag är sån, har man kommit överens om något så ska man naturligtvis göra så som man sagt.
Inte något annat!Och om något annat kommit ivägen så kan man iallafall väl höra av sig.
Eller är det för mycket begärt av mig kanske? Eller vad säger du, DU som läser min blogg?



Puss Hannah Helldén.

 ps.
Imorgon ska vi bada bastu, hela tjocka släkten. Eller nja, inte hela... Men de här i Tampere iaf :)


Kommentarer
Postat av: sofia

tänker på dig gumman!

2008-07-28 @ 00:45:32
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0