28 Juli 2008 (Sofias födelsedag) |Finland!

Godförmiddag alla kära läsare, eller ja..
Idag är det underbart väder och solen skiner, men tyvärr så blåser det också en hel del idag vilket gör att det känns kallt. Imorgon ska vi åka hem från Finland, vilket känns både bra och dåligt. För det har varit en underbar semester och jag har verkligen trivits här borta, alla har varit så snälla och goa mot en.

Men sen så längtar jag något så otroligt mycket hem till Mikael och alla andra underbara människor där hemma i Skåne. Så det ska bli skönt att komma hem. Imorgon åker vi hem, vår färja går 21:00 finsk tid, alltså 20:00 för er hemma i SWE.  
På båten ska jag handla godis till folk som bett mig göra det. Ngn annan som vill ha eller behöver något från Finlandsfärjan som jag ska handla med mig hem? För isåfall gör jag det, så kan jag få pengar av dig sen ;)

Snart så ska vi köra iväg och möta min ena morbror, Markko och sedan ska vi köra iväg och träffa min andra morbror och hans familj vid en sjö och där ska vi grilla, basta och bada. Och bara umgås och ha trevligt. En riktigt bra avslutning på vår semester enligt mig!

Förresten så fyller min kusin Sofia år, hon blir 21 år. Grattis så mycket till dig. Tyvärr så kan vi inte komma och fira henne idag eftersom vi fortfarande är i Finland. Men när du kommer hem så ska vi nog se till att fira dig. Mummu, mamma och barnen hälsar förresten Grattis :)



Mikael, förlåt för det jag skrev igår. Menade inte det så, blev bara så besviken. Men nu vet jag varför du inte var inne. Snart ses vi igen och jag har saknat dig så. Älskar dig!

Nej, nu kan jag inte skriva mer för idag, för min morbror Markko ringde precis och sa att han var nere på vår parkering och väntar på oss. Skriver nog ett inlägg eller två ikväll när vi kommer hem igen.

Puss Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: Sofia

har du massa fulkort på mig med dig i finland?! :S



tack så mycket gumman!

2008-07-28 @ 11:49:32
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Sofia

wiiie jag blir gammal idag :(

2008-07-28 @ 14:46:52
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0