25 Juli 2008 (Finland)

Hejsan Svejsan :) Snacka om att det är sommar, äntligen har vi fått varmt väder. Tyvärr lite för varmt imellan åt :/

När vi ätit fulle i morse och klätt på oss och när vi var klara så körde vi till centrum där vi gick runt och kollade lite, och köpte socker ärtor, som verkligen är MUMS!
Jag köpte också ett par röda shorts för 50 svenska kronor som från början har kostat 199 :- , så ett kap gjorde jag verkligen :)

Vid lunchtid så gick vi till en pizza-buffe och åt pizza, det var verkligen gott :)
Och när vi satt där och åt så längtade jag hem till Emma som jobbar 11-16 mån-fre :/
Stackare som måste stå där inne på pizzerian i denna otroliga värmen :(

Idag har vi varit hemma hos en utav mina 3 morbröder här i Finland,
Kimmo och hälsat på honom och hans fru och deras tre barn, mina kusiner.
Antti 21 år, Susanna 19 år och Eero 17 år!


(Maija, jag & Julius på hotellrummet som vi sov på första natten i Finland)

Vi spenaderade hela eftermiddagen ute i deras trädgård där vi satt och pratade och skojade med varandra. 
Fast att man inte träffat de på lite mer än ett år,
så kan man verkligen slappana av i deras sällskap och bara vara sig själv utan att försöka passa in,
för det gör man ändå!

Mikael.B , jag saknar dig! <3<3 (OCH ALLA ER ANDRA DÄR HEMMA OCKSÅ)

Och med dessa orden så tänkte jag avsluta kvällens inlägg!!

Puss Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: sofia

vad fint kort! äntligen lite kort i bloggen! wiii! halleluuuja! :D fortsätt med det! vill du ha lite kort från mig som jag har fotat eller så, så säg bara till!

nu saknar jag er massor så nu vill jag att ni ska komma hem! ni kan väl skicka hem gossen i alla fall?! snälla! hoppas ni har det super. jag är helt deppig idag för har inte fått nån lön! ska sova nu så jag slipper tänka på det! puss

2008-07-25 @ 23:56:53
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: emma

KOM HEM ! Jag saknar dig så det gör ont i själen ! I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU

2008-07-27 @ 00:27:22
URL: http://weerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0