12 Juli 2008


Jörgen, Matte/No lärare :) En av de bästa!!!!

Imorgon är det 1 månad sen jag slutade 9an på Liljeborgskolan. Och till hösten väntar en ny skola, då jag börjar Barn och Fritidsprogrammet på Söderslättsgymnasiet.. Vilket antagligen kommer gå jättebra :)

Imorgon åker jag till Småland med Mikael och hans föräldrar, det ska bli 5 dagar fulla med mys och lung :) Vilket jag verkligen behöver, eftersom jag till och med drömmer mardrömmar om mitt jobb :/ Haha!

Tyvärr så har jag inte så mycket mer att blogga om just nu och jag kommer heller inte kunna blogga förrän jag kommer hem från Finland, Onsdag vecka 31..


MIKAEL, JAG ÄLSKAR DIG <3<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

åååk inte!

2008-07-20 @ 13:52:07
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0