7 December 2008

Hejsan Hoppsan!

Nu är klockan mitt i natten igen, suck. Dagen och kvällen har spenderats tillsammans med Linnea, väldigt mysigt. Måste göras oftare! Vi har kollat på 3 filmer: Sällskapsresan: Snowroller, Sällskapsresan: SOS, Sällskapsresan: Golfaren, väldans bra må jag säga.. Men tyvärr så missade jag slutet på den sistnämda eftersom jag somnade :/ Var jättetrött och det gick verkligen inte alls att hålla upp ögonlocken, jag försökte.. men det gick ej. Kl 10.30 slutade filmen och då ringde Linnea hem, så hämtade hennes pappa henne, tror inte att jag var så roligt sällskap den sista halvtimmen, tyvärr..

Gårdagen var också helt okej, väldigt mysig om inte annat. Hämtade lillebror på dagis vid tre tiden, sedan gick vi till biblan och lånade ett par böcker, lillebror hittade en om dinosaurer som han ville låna, så det fick han.. snäll som jag är. Efter det gick vi en runda på stan, (BR) och så köpte vi en glass på Tasty House, vilket alltid är gott! Jag tog en chokladkula och lillebror en Regnbågskula. När vi ätit upp glassen så begav vi oss till bussen, som vi fick vänta på i nästan 10 min eftersom vi var lite tidiga och bussen lite sen. När vi sedan kom hem så var det bara mys och trevligt sällskap som väntade, vi åt middag och lite så, sen kollade jag och Björn på Idol, där Robin för övrigt åkte ut.. Alltså blir det Alice och Kevin i finalen nästa Fredag, som Kevin kommer att kamma hem, han är bara så....bäst! Efter idol kollade vi lite på Fredag hela veckan och efter det kollade vi på skräckfilmen "Barnhemmet" som bara var sååå jädrans bra! Måste verkligen se den igen, sen en dag. Någon som vill göra mig sällskap så är det bara att säga till! :) När filmen var slut så pratade vi lite och sedan gick jag upp och satte mig här en stund och sen stängde jag ner och somnade, kändes som att somnade så fort jag lade ner huvudet på kudden, var verkligen trött. Känner att det kommer att vara likadant idag, när jag väl sitter upp och gör något så är jag "hur pigg som helst" men så fort jag lägger mig ner och släcker så somnar jag "hur fort som helst"!! Haha, rätt kul faktiskt!

Imorgon (idag, eftersom klockan är över 12) är det söndag och då vet jag inte vad som kommer inträffa, ska iallafall upp till pappas lägenhet och kolla upp någon adress som de ville ha reda på (de är i kristianstad så de kan inte kolla upp det själv) efter det ska jag hem, plugga lite engelska tror jag, även lite matte tror jag.. kanske kommer älsklingen hit också, får se vad vi bestämmer.
Nu ska jag inte blogga mer förinatt, kommer nog ett inlägg senare när jag sovit och pluggat lite. Får se om jag har lust!

Så älskling, nu fick du ditt inlägg. Nöjd? Onödig information, men du ville att jag skulle uppdatera!

PUSS
Hannah Helldén ,

bara för att jag ler är jag inte lycklig ,

Kommentarer
Postat av: MIikael

HAHA lätt Älskar dig<3

2008-12-07 @ 01:41:12
Postat av: Sofia

kul med lite uppdatering :)

2008-12-08 @ 14:02:18
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0