25 December 2008

Hejsan Hoppsan!
Nu är julen över och jag är jättenöjd med mina julklappar, mycket nöjd!
Jag fick:
- Presentkort på Gina Tricot, 1300 kr.
- Presentkort på Åhléns, 700 kr.
- Presentkort på Vero Moda, 300 kr.
- SingStar: ABBA.
- 200 kr.
- Böcker.
- 2 par halsband.
- 1 ring från älskling, 1 ring från moster.
- Strykjärn.
- Godis och choklad.
- Eva & Adam box, Fyra födelsedagar och ett fjasko + hela tv serien.

Julen firade jag uppe hos farfar, tillsammans med pappa, Jannicke, Petra, Jocke, Amanda, Alexander, Kristel, farfar och hans nya Monika, väldigt trevligt folk. Maten var god, som alltid och jag åt som alltid annars på julen för mycket mat :(
Tyvärr så fick jag en hemsk huvudvärk och gick och lade mig en stund och vilade..
Det som var allra mysigast med julafton var att träffa Amanda & Alexander, har inte träffat de på flera månader, vilket är jätte trist. Ska upp till dem i Helsingborg på måndag eller tisdag och ska även fira in det nya året tillsammans med massa Helsingborgare, trevligt trevligt, antagligen så följer även älsklingen med, massor med mys på det!

Nu ska jag inte skriva mer för idag, kanske kommer det ett inlägg imorgon, kanske inte.. Får se hur dagen ser ut!

PUSS
Hannah Helldén

Kommentarer
Postat av: Sofia

oj vad mycket presentkort det blev:)kul!

2008-12-26 @ 02:53:31
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Linnea

Mysigt mysigt :)

Så vad vill du ha i julklapp av mig ??

2008-12-27 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0