21 December 2008

Goddag, idag är det söndag.
En rätt tråkig dag egentligen, men så har det alltid varit. För övrigt så har helgen varit underbar.
I fredags var det skolavslutning och jullovet började..  såå skönt med lov, äntligen.

Efter skolan gick jag och älskling ner till stan för att handla julklapp till mig (A) , han hade tidigare sagt att jag var tvungen att följa med för att det skulle bli rätt storlek och jag var ju inte alls nyfiken eller så.. Not! JAG VAR SUPER NYFIKEN. Och när vi gick in på valen så styrde han våra steg mot Guldfynd och han berättade att jag skulle få en ring :) Eftersom jag önskat mig, ni skulle bara veta hur glad jag blev :)
Men när han visat mig den och vi skulle fråga efter min storlek så hade de inte den, då blev jag lite ledsen :( 
Så då hittade vi en annan som också var super vacker, men den fanns heller inte i min storlek. Så vi beslutade oss för att kolla i Malmö istället och igår när vi var i Malmö och handlade julklappar så hittade vi samma ring som vi kollat på i fredags och den passade! Jippi! Så glad jag blev :)

Igår hade Mikael & jag 16 månader tillsammans :) Älskar verkligen dig älskling, ända ut i fingerspetsarna och mycket, mycket mer! Du är UNDERBAR!

Förövrigt så hittade jag klappar till Maija, Julius, Amanda & Alexander :)
Bara de vuxna kvar nu + älskling och vänner såklart! :)
Haha, men det fixar jag! :)

Idag ska jag inte göra så mycket, typ vara hemma och umgås och så..
 Ikväll ska jag till Emma, ska nog övernatta där med. MYS på det! :)

Imorgon bär det av till Danmark och julmarkanden på Tivoli med familjen.
Lägger antagligen in foto på det imorgon kväll eller på Tisdag förmiddag innan jag umgås med Mikael.

Nu ska jag inte göra så mycket mer än att avluta detta inlägget...

PUSS
Hannah Helldén.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0