17 December 2008

Godkväll!
Just nu är jag en usel bloggare, har inte skrivit ett enda blogginlägg på 10 dagar. Hemskt! Men nu har det iallafall hänt roliga saker sen jag bloggade sist.

Vi börjar med onsdagen den 10 december redovisade jag, Joakim & Linnea vårt arbete om 2-3 åringars utveckling och till vår hjälp hade vi min lillebror Julius som demostrerade och charmade alla, betyget på arbetet och redovisningen blev iallafall MVG, blev väldigt nöjd med det!

Och sen i lördags, den 13 december fyllde min lillebror Julius 3 år, så vi hade kalas och åt god mat och tårta, trevligt trevligt! Vi var också och kollade på min syster som hade uppvisning på skridskorna och det visade sig att hon verkligen är duktig, blev väldigt imponerad!
Dagen därpå var jag och Maija uppe hos min pappa och julbakade tillsammans med Jannicke och hennes brorsdotter Dessie, massor med pepparkakor och lussebullar blev det iallafall. Och väldigt gott var det också! Kvart över 4 tog jag bussen ut till Mikael och övernattade även där tills dagen efter! Mys på det!

Skolveckan har varit helt okej, inte så många lektioner. Och imorgon har vi enbart två lektioer och på fredag 1-3, sen är denna terminen slut.. Det har verkligen gått superfort! Känns inte alls som att jag gått i gymnasiet så länge! :O

Nu ska jag asluta för denna gången. Lovar att det inte ska gå 10 dagar innan nästa inlägg..

PUSS
Hannah Helldén

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja maija är grym på skridskor!!!

2008-12-17 @ 23:23:35
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0