8 Augusti 2008

Hejsan! Jag vet att det var jättelänge sen jag skrev sist, men jag har inte haft någon lust att blogga nu under sommaren, vet inte riktigt varför, men det har bara blivit så.
Veckan har varit full av saker att göra och därför har jag inte hunnit blogga.

Mån: Var i Lund och gratulerade min kusin som fyllde 15 år.

Tis: Tillbringade jag mestadels utav dagen nere på jobb och jobbade, sedan umgicks jag med Emma. Påvägen ut till Emma så stannade min moppe och slutade att fungera. 

Ons: Träffade Mikael vid halv 12 tiden utanför Hansen's där jag senare skulle gå in och berätta om min moped. De bad mig att komma ner med den så skulle de undersöka den och se vad som var fel. Umgicks sedan med Mikael och senare på kvällen körde jag och min morbror ner till Hansen's med min moppe. När vi var tillbaka där hemma så cyklade Mikael och jag hem till min pappa där vi stannade en liten stund och när vi varit där cyklade vi hem till honom i Skegrie där vi övernattade till igår (Torsdag)

Tor: Igår vaknade jag upp i Mikaels famn, åt frukost, umgicks och så sedan vid 2 tiden cyklade jag tillbaka till stan och körde in om Hansen's och lämnade min service bok, som David i verkstaden behövde. Sedan cyklade jag hem igen. Lite senare på eftermiddagen satte jag mig igen på min cykel och cyklade till stan tillsammans med min mamma och mina syskon, min mummu var också med men cyklade vidare hem när vi kom till stan. I stan handlade vi present till en annan kusin som fyllde 26 år igår, skriver inte vad vi handlade om hon kanske skulle få syn på min blogg, vilket jag dock inte tror.. Men ändå!

Fre: Ja, det är idag. Idag har jag inte gjort så mycket, umgåtts med mina syskon. Varit och handlat cirkusbiljetter till cirkusen som är ikväll, det blir jag och Maija som går, Julius får stanna hemma med mamma och Björn.

Så, som ni ser så har jag inte haft så mycket fri tid, och den fria tiden har jag inte velat spendera på att sitta vid datorn..

I helgen vet jag inte vad som händer, men antagligen blir det något trevligt :) Skriver mer när jag har tid och lust, kanske redan imorgon! Eller kanske ikväll, efter cirkusen.

Älskar dig Mikael! <3<3

Puss Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: sofia

nejdå jag är inte så förtjust i kaffe faktikst. men bilden är tagen i usa, i miami beach när vi var på det berömda cafeet starbucks! drack nog något kaffeliknande sött, gott var det! du skulle nog också tycka om det.. måste nog säga att man lär sig att tycka om kaffe. försöker undvika det så gott som det går på jobbet, men börjar bli lika beroende som alla andra! hehhe..

jag saknar er sådär jättemycket!

pussar<3

2008-08-08 @ 22:32:07
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0