31 Augusti 2008

Godkväll bloggen!
Idag har vi varit på kalas i Önnarp, min morbrors fru fyller år idag och bjöd på mat och så.
Det var rätt mycket folk och vi hade det rätt trevligt..!

Idag har jag också varit nere i stan och handlat det nyaste The Sims spelet, The Sims 2: Livet i lägenhet! Riktigt kul var det och massa nya och roliga saker fanns det att pynta sina hus eller lägenheter med :)

 

Kanske sätter mig och spelar det en liten stund sen. Nu ska jag iallafall ner och prata lite med min underbara mamma.

Hoppas att alla haft en bra och lyckad helg, för det har iallafall jag.

Älskar dig Mikael, du är underbar, finns ingen som dig!


PUSS. Hannah Helldén.

Kommentarer
Postat av: sofia

vad kul det verkar med nya sims! kan man bygga flera lägenheter i en och samma hus också som flera simmar kan bo i? jag ska försöka köpa det nu i veckan. måste ju ha det till min samling! haha! :P

2008-09-01 @ 08:23:47
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0